Waarom SupportHandjes?


SupportHandjes doet de dingen waar u eigenlijk niemand voor in dienst wilt of kunt nemen. Hierbij kunt u denken aan vervanging bij ziekte, zwangerschapsverlof, vakantie. Of het wegwerken van (data)achterstanden, het opvangen van tijdelijke klussen (bijvoorbeeld een mailing die met spoed verzonden moet worden), het opzetten van een nieuw secretariaat. En wanneer uw bedrijf groter groeit en uitbreiding zeer wenselijk/noodzakelijk is, kunt u SupportHandjes inhuren, terwijl u op zoek kunt gaan naar uw eigen vaste medewerker.
En projecten van tijdelijke aard. Heeft u intern niet de mogelijkheid om ondersteuning vrij te maken, dan kunt u tijdelijk SupportHandjes inhuren. En verder natuurlijk elke andere situatie, waarbij op korte termijn tijdelijk extra personeel nodig is. 

SupportHandjes is gevestigd in Beekbergen en biedt zowel regionaal als landelijk ondersteuning. Dit gebeurt vanuit kantoor aan huis of (indien gewenst) op locatie.


Voordeel
U hoeft geen personeel in dienst te nemen én u betaalt alleen de gewerkte uren. Een ander voordeel is dat u SupportHandjes flexibel in kunt huren, dus wanneer het ú uitkomt en alleen dan wanneer ú iemand (tijdelijk) nodig heeft! Denk hierbij aan een paar uur per week, per maand, per kwartaal, per project of simpelweg voor een eenmalige klus. 

Kortom, heeft u een (tijdelijke) professional nodig, neem dan contact op met SupportHandjes. Zie Contactgegevens voor meer informatie.


Een greep uit de mogelijkheden: 
    • ondersteunen van de manager, waardoor hij/zij zich kan richten op zijn/haar kerntaken
    • notuleren van (directie)vergaderingen, (afdelings)overleggen, projectbijeenkomsten, hoorzittingen
    • redigeren van teksten en verzorgen lay-out
    • up-to-date houden van websites (o.a. ervaring met Novosite en CMS)
    • data-entry
    • ondersteuning bieden bij een reorganisatietraject
    • agendabeheer (o.a. ervaring met Outlook, Lotus Notes en Google Calender)
    • het schrijven, corrigeren en verzenden van brieven, offertes en rekeningen en het nabellen van deze correspondentie (o.a. ervaring met Word, Moneybird)
    • het opzetten of opschonen van een papieren en/of digitaal archief
    • beheer van e-mailverkeer, post e.d. (o.a. ervaring met Outlook, Lotus Notes en gmail)
    • regelen van vergaderlocaties
    • uitwerken van rapporten, dictaten
    • voorbereiden/organiseren van vergaderingen
    • opzetten van een secretariaat of de (re)organisatie daarvan
    • maken en bijhouden van diverse rapportages
    • plannen van ritten, bezorgingen, controles e.d. (o.a. ervaring met OpdrachtPlanning)
    • debiteurenbeheer
    • inboeken inkoopfacturen (o.a. ervaring met Axxerion en Snelstart)
    • maken van planningen, bijhouden van de acties en het bewaken van deadlines
    • alle voorbereidingen rondom de beoordelingscyclus (van het verzamelen van input bij informanten (collega's en leidinggevende) tot het schrijven van een concept-beoordeling en het opzetten van een jaarplanning met beoordelings-, functionerings-, plannings- en voortgangsgesprekken) (o.a. ervaring met Excel en SAP)
    • onderhouden van de contacten met uw in- en externe relaties (bijv. uitzendbureaus, reclamebureaus, leveranciers)

Staat uw vraag of wens er niet bij? Neemt u dan contact op met SupportHandjes, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.